Verzending & Bezorging

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur worden gedaan, worden de volgende dag verzonden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via PostNL of DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden, maar dit kan verschillen per locatie.


De koper is bij aankoop verantwoordelijk voor de juiste aanlevering van gegevens. Wanneer de verzending verkeerd gaat, als gevolg van een door de koper gemaakte fout, zijn wij niet verantwoordelijk voor (gedeeltelijk) verlies van de bestelling. Als we aanvullende gegevens nodig hebben om de verzending te versturen, zullen we de koper hiervoor benaderen. Dit kan leiden tot een vertraging van de verzending.


Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?
Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met een link naar uw unieke tracking nummer.
U kan het pakketje volgen met de gestuurde tracking informatie, waarin ook de actuele verzendtijd van de vervoerder wordt aangegeven.


Producten niet ontvangen
Heb je de producten na 3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via telefoon, e-mail of App. Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.


Verzendkosten
De verzendkosten worden berekend bij het afrekenen, zijn over het algemeen €7,25 inclusief track & trace (tot 10kg)  

Additionele informatie
Als de koper een beschadigd of onvolledig product ontvangt, dient hij zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. We zullen dan besluiten hoe de kwestie afgehandeld zal worden. In de meeste gevallen ontvangt u direct een nieuw product, maar het kan ook zijn dat u het product eerst dient terug te sturen. Indien de klant het product terugstuurt, zonder eerst contact op te nemen, kan hij de gemaakte kosten niet bij ons terugvorderen.

Indien de bestelling tijdens het vervoer is kwijtgeraakt of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (ook al blijkt dit uit de tracking informatie), zal er een onderzoeksprocedure van start gaan bij de vervoerder. Om de klanttevredenheid hoog te houden, zullen wij zo snel mogelijk een passende oplossing verzorgen voor de klant. Meestal wachten we eerst deze onderzoeksprocedure af en zal er dan een nieuw product opgestuurd worden of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Zowel wij als de klant dient zijn volledige medewerking aan de vervoerder te verlenen.

Many Wishes skincare.

Tel: +31 6 450 87 558
E-mail: salon@manywishes.nl